mandag 15. oktober 2007

Høstblad Oustøya


Supert Nils at du sparker oss i gang. Jeg har vært akk så sløv. Men med dette er jeg i gang. Vet ikke om andre enn du og Tor og jeg besøker denne siden, men samma det. Bildet over henger ellers på min høyst private utstillingsplass, ved siden av postkassene i oppgangen. Og i går ble jeg purret av naboene. Til jul fikk jeg vin som takk for at jeg pynter.
Nydelig dikt Nils. Til alle som sliter med å forstå damer kan jeg ellers på det varmeste anbefale å lytte til Bob D. Få har gitt meg så mye innsikt i kjærlighetens mysterier som ham. Særlig på plata Another side of Bob D og Blonde on Blonde, begge fra slutten av 60-tallet.
Me sjåast onsdag.
Trygve

1 kommentar:

Anonym sa...

Neimen dette var jo flott!
Masse deilig uskarphet... :)
Men sylskarpt der det trengs.
Sikkert flott på en utskrift på matt kluteholdig papir.


..........nils